keskiviikko 28. elokuuta 2013

Aloitin bloggaamisen!

Joo eli moikka vaan kaikki!

Mä oon nyt melkeen koko kesän miettiny et alottaisko bloggaamisen ja jos aloitan niin teen kynsiblogin. Mutta kesä meni ja nyt sain sitten vasta alkusyksystä itseni tänne bloggeriin tekemään sitä blogia. En nyt vielä julkaise mitään kuvia mutta aion tässä blogissa laittaa kuvia ja tietty ohjeita kynsistäni ja ehkä teen videoitakin kynsiin liittyviin juttuihin mutta sori jos joskus asiani ei joskus saata olla kynsiin liittyviä mutta pääsääntöisesti tää on nyt kynsiblogi!

Ja sit toine juttu, että mun teksteissä saattaa olla kirjoitusvirheitä mutta lukasen nää aina läpi ennen julkaisua. Ja kerron nyt vähän mun kynsienlaitto historiasta
Eli mulla on nyt vähän reilu 110 kynsilakkaa ja niistä miten säilytän niitä, tulee kuvia. Ja mulla on kaksi konad laattaa ja laitan niistäkin sitten kuvia. Ja mulla on aika paljon kaikkia kynsitarvikkeita ja kaviaari lakkaa ja fimo hedelmiä ja hileitä ym. juttuja. Ja saatan tehdä joskus kynsilakkojen esittelyvideon mutta se menis sitten varmaan ainakin kolmeen osaan.

Mutta eipä mulla tässä sitten muuta. Moikka :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti